Oferta dla wspólnot mieszkaniowych

Zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych umożliwiło nam stworzenie kompleksowego oprogramowania przeznaczonego do zarządzania i administrowania nieruchomościami.

W przypadku wspólnot mieszkaniowych, które nie chcą korzystać z usług zarządców i zamierzają samodzielnie prowadzić naliczenia, jednym z ważniejszych elementów zakupu oprogramowania jest jego cena. Konkurencyjna cena ma znaczący wpływ na wybór oprogramowania danej firmy. Mając to na uwadze, postaraliśmy się, aby dla pojedynczych wspólnot maksymalnie obniżyć koszt licencji programu. Wspólnoty mieszkaniowe, z niewielką liczbą lokali (limit 20 lokali), mogą korzystać z programu SYSTEmSM bezpłatnie (należy tylko zgłosić fakt korzystania z programu, aby otrzymać bezpłatny klucz licencyjny z danymi wspólnoty).

Dla wspólnot przygotowany został specjalny pakiet zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Dotyczy to tych wspólnot, które chcą prowadzić we własnym zakresie księgowość (uproszczoną) za pomocą księgi przychodów i rozchodów.

Istotnym czynnikiem przemawiającym za wyborem programu SYSTEmSM jest możliwość zlecenia prowadzenia księgowości firmom zewnętrznym (biurom rachunkowym). Takie firmy najczęściej korzystają z jednego z programów finansowo-księgowych, z którym to program SYSTEmSM jest zintegrowany. Rozwiązanie to umożliwia m.in. przesyłanie danych naliczeniowych z programu SYSTEmSM do programu finansowo-księgowego w biurze rachunkowym i zapewnia większą wydajność oraz lepszy komfort pracy pracowników wspólnoty jak i biura rachunkowego.

Podobnie jak dla pozostałych podmiotów, tak i dla wspólnot, program może być modyfikowany i dopasowywany do rzeczywistych warunków pracy danej wspólnoty.

Program spełnia także wymogi Głównego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO) w zakresie ochrony zbiorów danych osobowych odbiorców.

Integracja z programami finansowo-księgowymi

Aby zapewnić kompleksowość oferty oraz wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, program SYSTEmSM został zintegrowany z najpopularniejszymi programami finansowo-księgowymi na polskim rynku. Należą do nich m.in. Comarch ERP OPTIMA, SAGE Symfonia, WF-FaKir, YUMA (DOS) i FeliKS.

Wybór odpowiedniego programu finansowo-księgowego uzależniony jest od decyzji Klienta. Związane jest to m.in. z tym w jaki sposób prowadzona ma być księgowość – czy wewnętrznie czy też zlecona do biura rachunkowego. Znając odpowiedzi na te pytania, można przygotować ofertę z takim programem finansowo-księgowym, który będzie najodpowiedniejszy dla danego klienta. Klienci, którzy posiadają już wdrożony jeden z ww. programów i poszukują zintegrowanego rozwiązania do zarządzania nieruchomościami, mogą dokonać zakupu jedynie programu SYSTEmSM.
Poniżej przedstawiamy Państwu przykładowe rozwiązanie dla wspólnot, które prowadzą uproszczoną księgowość (na 1 stanowisku komputerowym):

SYSTEmSM – umożliwia m.in. definiowanie typów zasobów, tworzenie dowolnego sposobu naliczania wartości składników dla danego lokalu, ustalanie procentowego podziału kosztów na każdego z właścicieli lokalu, tworzenie dokumentów naliczeń zawierających dowolnie skonfigurowane składniki, zarządzanie dodatkami mieszkaniowymi czy dokonywanie rozliczeń mediów. Koszt zakupu od 250,00 zł netto.

COMARCH „START Mała Firma”. W skład pakietu wchodzą następujące programy:
– Comarch ERP OPTIMA Księga Podatkowa – umożliwia prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej poprzez Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym.
– Faktury – umożliwia wystawianie faktur: sprzedaży (dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych), zakupu, korygujących i Pro Forma, zaliczkowych oraz paragonów.
– Kasa/Bank (Rozliczenia) – umożliwia uzyskanie informacji o stanie bieżących należności i zobowiązań firmy.

Koszt zakupu oprogramowania COMARCH „START Mała Firma” wynosi 299 zł (*).
Całkowity koszt zakupu pakietu obu ww. programów wynosi: od 549 zł netto.
(*) Aktualne cenniki dla programów COMARCH znajdują się na stronie sklep.comarch.pl
Program SYSTEmSM można zakupić oddzielnie, a funkcjonalności programu Comarch ERP OPTIMA można rozszerzyć o takie moduły jak np. Środki Trwałe, Analizy czy Płace i Kadry.

Oferta handlowa

Przedstawione powyżej rozwiązanie należy do jednych z najtańszych na rynku ofert programów do kompleksowego zarządzania nieruchomościami. Zapewnia to idealne zestawienie kosztów zakupu oprogramowania do zysków osiąganych z tytułu prowadzenia zarządzania nieruchomościami.

Ponieważ w praktyce bardzo często występują różne sposoby administrowania nieruchomościami np. w zakresie prowadzenia rozliczeń mediów, windykacji należności czy stosowania indywidualnych sposobów rozliczeń wynikających z aktualnego regulaminu obowiązującego w danej firmie – każdy nasz Klient traktowany jest indywidualnie!

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem naszego programu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza wyceny programu. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się Państwem w celu przygotowania indywidualnej oferty.

 

Wszystkim Klientom zapewniamy kompleksowość usług i rozwiązań informatycznych związanych z zakupem programu, m.in. zakup sprzętu komputerowego, stworzenie strony internetowej czy wdrożenie usługi E-czynsze.

 

Pełna oferta naszych usług